torsdag 31 maj 2007

I valet och kvalet

Har funderat sedan i söndags, det blir en resa till Köpenhamn den här helgen, men jag har flera alternativa scenarion att välja på.

* Åka fredagkväll, ha läderklubben som huvudpunkt för kvällen, vet inte hur det går till att ragga där eftersom jag inte är sådär tokintresserad av sex bland en massa folk.
* Åka fredagkväll, ta den vanliga rundan och se vad som händer.
* Åka lördageftermiddag och börja på Can Can som ju är riktigt trevligt men där jag sällan brukar gå och sedan följa upp med fotboll Sverige-Danmark och läderklubben som avslutning.

Argumentationen är lite diffus, jag vill till läderklubben innan det blir för varmt i sommar, är lättsvettad, därför är det första och det sista alternativet bra även om det inte känns som att det behöver göras just nu. Behöver hångel i helgen...

Idag är jag rätt trött och ikväll har jag tvättid och kommer vara trött imorgon, så därför är lördag bra och det vore kul att kolla på matchen på homsebar, så jag tror jag satsar på en tidig sänggång på fredag och en 15 timmars runda på lördag och död på jobbet på måndag, men jag har goda chanser att bli sparkad då så det är nog bara att plocka fram drama queens takterna, får gå på kurs hos kompis H...

15 kommentarer:

Anonym sa...

Åk på lördag, det tycker jag också. :)

Kim da Costa sa...

Åk på lördag. Och ät ordentligt innan du ger dig av.

Ponte sa...

OK slynglar, då blir det lördag, vad ska jag då göra imorgonkväll? Hmmmm...

Kim da Costa sa...

Blogga en massa hemlisar ur ditt liv. Gärna detaljerat om hur du kom ut, exempelvis!

Ponte sa...

Kim Darling - Vi får se vad det blir...

Anonym sa...

Jag håller med Kim! Älska hemlisar! =)

Anonym sa...

Åh, kom på.. du måste berätta om din ungdom i norrland! Gick du på nyheden? ÅH! Vill ha massa skvaller om dåtidens ungdomar!

Kim da Costa sa...

HAHAHA! "Dåtidens ungdomar".
:D:D

Ponte sa...

Oj vilka krav ni ställer!

Kim da Costa sa...

Ponte: Och du älskar när vi är krävande och bestämda!

Ponte sa...

Fram med handklovarna och gummipiskan!

Kim da Costa sa...

Och den där gagbollen i käften. Då blir det åka av!

Ponte sa...

Har bara sett en sådan i porrbutiken, jag håller mig nog till en kopp gott te istället...

Kim da Costa sa...

Och jag fortsätter sippa på mitt kaffe som om inget hänt.
Och det hade det ju inte heller. Ännu.

Vi väntar med spänning på ditt hemlis-inlägg. Ingen press. Men bara så du vet.

Ponte sa...

Hemlisinlägg, jojatackar...