tisdag 15 maj 2007

Vad hände sedan??

När vi stod där på perrongen så bestämde sig S för att vi skulle sticka hem till honom trots allt, om jag lovade att vara tyst så vi inte väckte upp hans syster. Så vi köpte en varsin croissant på vägen och när vi kom hem till honom kokade han te. Då var det 22 timmar sedan jag senast åt nått (om man inte räknar en näve jordnötter på en bar).

Vi avklarade gosandet på en madrass på golvet, eller det var 2 madrasser men de gled bara isär hela tiden så vi gav upp på det och höll oss till en istället. Och sedan var han så söt och gosig, vi sov lite i sked, lite i gaffel och resten av natten låg han på min arm, slingrad omkring min kropp medan jag håll om honom. Gud så underbart, jag kunde nästan inte sova, jag var bara så glad i hela kroppen.

Efter en gemensam morgoncigg vid 7-tiden på kvällen, klädde vi på oss och smög iväg, tyst tyst tyst och traskade in till centrum medan jag höll om honom och han höll min hand och vi sket i dem som tittade. Det var helt enkelt lovely...

Och när jag klev på tåget för att åka hem så ville han träffas igen och vi bestämde dejt till imorgon. Jag hoppas verkligen inte att han bangar ur för det här är nog den bästa killen jag träffat och vill verkligen träffa honom igen och kanske sova med honom igen. S som i Snuttis...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååhh vad ljuvligt!!!!!!! =) Värsta filmen.

Kim da Costa sa...

Jag är mycket glad för din skull. Och håller tummar och tår.

Ponte sa...

Tennis - eller värsta schlagern, lovely helt enkelt...

Kim - Tack, det känns skönt med en supporter!