fredag 4 maj 2007

Om att sova sked

Tidigare har jag skrivit några gånger om att sova sked och att jag är barnsligt förtjust i det, men jag undrar vad ställningen heter när man sover mage mot mage, sova gaffel? Det är hur som helst också det ytterst trevligt...

Nu är det snart dags att gå hem efter ännu en arbetsdag, underbart att sitta ute i solskenet och äta glass kan jag meddela. Ikväll blir det inget barnförbjudet, först en omgång ölnjutning med ett par exkollegor (äldre damer) och sedan blir det lindrig utgång med gänget så man är pigg och glad till imorgon. Kände mig trött som en klubbad säl imorse, höll på att somna om ståendes i duschen, så jag fick plåga mig själv med kallvatten för att vakna till lite iallafall. Ha nu en fantastisk fredagkväll och dejta!

4 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Jag tycker vi döper det till att sova gaffel. Men jag tycker det är lite jobbigt ligga så. Skeden är way bättre.

Ponte sa...

hmmm, men omväxling förnöjer... Fast det går nästan inte att sova i gaffel, jag har så svårt att inte hångla då. Så jag håller med, sked är bäst.

Anonym sa...

HAHA! Gaffel!.. =) Gud så bra.

Ponte sa...

Tennis - du får ut och praktisera gaffeln...