fredag 11 maj 2007

Tråk-Ponte i soffan

Nu är det äntligen fredag efter en satans vecka, kan inte minnas senast jag haft så mycket att göra och hela tiden helt olika saker så man blir helt förvirrad och påbörjar 100 grejer men har inte tiden att avsluta mer än det som folk skriker högst om.

Idag släppte irritationen och stressen i en släng av migrän när jag kom hem, men jag har kvicknat till efter en citodon och två timmars sömn i soffan, lovely att det gick över...

Så den planerade drinken med polarna fick de klara själva för nu har jag satt mig i soffan och kollat nöjesnytts ESC-special och enligt grekiska TV fick Lettland flest röster i semin, inte helt fel kanske. Nej nu ska jag återgå till TV:n, hoppa i säng tidigt så jag är pigg inför Köpenhamnsäventyren imorgon, jag vill ha hångel imorgon! Sov gott underbara läsare

1 kommentar:

Kim da Costa sa...

*Kram*

Citodon är... underbart.