söndag 20 maj 2007

Snyggingar på heterosexbar

Oj så många snyggingar det fanns att kolla på igår, var halft okoncentrerad på samtalen vi hade när vi var ute, fast tyvärr var ju merparten heterosar, men någon ska väl vara det också... Och snyggast av alla var en bartender.

Det är lite märkligt på sätt och vis, att de två nätterna när jag väntade på S så var det högvis med killar som flörtade och kom och snackade, eller högvis var kanske en överdrift med typ 10 st per kväll och flera av dem hade jag följt med direkt om jag inte väntat på darlingen S. Tidigare när jag varit ute och på jakt så har det väl varit träff 50% av gångerna under våren och i jan-feb var det knappt träff alls, mer än med Gollum då...

Nåja, nu ska jag sitta inne och njuta av att vädret är lovely ute, men jag får nog ta en liten runda ute tror jag. 16 grader och klockan är bara 11. Men jag är tokförkyld idag, det började igår redan, var lite orolig för halsinfektion som jag har en egenhet att dra på mig när jag varit på dejter, men det är nog bara en hederlig gammal förkylning...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig raring!

Ponte sa...

Tack darling, jag ska göra mitt bästa

Kim da Costa sa...

Vi hoppas att det bara är en förkylning. Och med tanke på dina maraton på stan - iklädd tunna små plagg - så är det nog så...
Dessutom äter du ju på tok för lite.
TA HAND OM DIG.

Ponte sa...

En rejäl frukost (Kaffe, mackor med någon fiskröra och juice); glass i solskenet och sjömansbiff med råris, gurka och sås...