söndag 27 maj 2007

Taxi i soffan istället

Funderade på att åka till Köpenhamn ikväll och få mig ett ligg, fast det brukar inte fungera om jag känner mig halvdesperat, så jag la ner det projektet, sov en timma i soffan och har nu sett Taxi 1, Taxi 2 och Taxi 3. Underbart med lite IQ-befriad underhållning ibland...

Hotelltestaren och hans kompis skippade mitt guidningserbjudande eftersom det regnade till och från, de skulle kika på parken vid hotellet och sedan testa nått ställe för en posh lunch. Det var rätt skönt faktiskt, känner att jag gjort mitt för Skånes turismindustri den här pingsten.

Och jag slapp en ny genomgång av den danske designern Jacobsen (?? eller nått liknende) som hade designat stolarna på restaurangen/baren där de åt middag igår och där vi började öldrickandet igårkväll. Det fanns några stolar i typ tomterött där som de var eld och lågor över, ingen av dem hade sett den modellen i rött tidigare. Som den antifinkulturbög man är så skippade jag att delta i diskussionen... Tacka vet jag en hederlig bokhyllan Billy!

Nej, nu blir det nog lite mer TV-tittande i soffan och sedan ett inlägg om gifta människor på homsebar från i fredags, det är en rätt trevlig historia tycker jag.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Mycket bra beslut. Man slutar lätt som en despo gubbe i en bar. Se på mig. Inte att rekommendera.

Ponte sa...

Men Kim, du har ju Sebbe... Och dessutom är du ju en riktig hunk