tisdag 22 maj 2007

En bordskuk någon?

Hmmm, inte visste jag att man kunde köpa dildo på ICA...


Och priset var väl rätt så OK tycker jag, Lite mer för pengarna helt enkelt. Undra om det blir månadsvara på mitt ICA-kort framöver?



Inatt blev det inget gruppsex, men väl en dröm där jag åt mackor och torra var de, så jag var tvungen att skölja ner dem med öl. Det här hände alltså på morgonen innan jag skulle till jobbet, jag åt macka efter macka och det gick åt stora mängder öl och jag blev orolig att jag skulle vara tokfull när jag kom till jobbet. Hade en ljusblå stickad mössa som bara åkte upp hela tiden dessutom och foten satt fast i nått...


4 kommentarer:

Kim da Costa sa...

HAHAHA. Det tog oroväckande* lång tid innan jag fattade.
:D:D:D

*30+ du vet.

Ponte sa...

Var det inte du som skulle slå dasen i bordet häromveckan? Du har nog inspirerat ICA till att ta fram sitt eget märke "Eurohumper"

Anonym sa...

Men herregud.. har pappa Freud varit framme!?

Ponte sa...

Pappa Fröjd...