söndag 20 maj 2007

Våren del 2

Det var underbart väder idag, jag blev halvsvettig av att traska en lång lång runda i stan iklädd t-shrit och jeans, äntligen känns det som om sommaren har kommit. Var tvungen att stanna och vila i en park där 4 unga killar i bar överkropp kastade boll, man kände sig ju lite trött i benen. Vilken tur att det fanns en strategiskt placerad parkbänk med bra utsikt...

Fick också se några kyssande heteropar, de sista i kön till kassan på ICA och tog också en liten runda till Cruisingparken, men där var det inget som pågick, såg bara en använd kondom, möjligen från lördagkvällen.

Sedan hade jag turen att inte känna av gårdagskvällens drickande, men strategisk som man är så drack jag bara 2 öl i baren medan min polare drog ner 4 GT och blev lätt berusad på det. Antar att han hade lite större motstånd att komma ur sängen imorse...

Hoppas min förkylning går över snart, det här är ju den sämsta tiden på året för sådant. Tippar på att det var 10 minuter med halvblöta jeans på en kall parkbänk tillsammans med darlingen S som jag lånade ut jackan till eftersom han frös rätt illa, som kanske orsakade förkylningen, men det var det värt...

Önskar att S kunde höra av sig, han har inte svarat på fredagens och lördagens SMS ännu, det vore verkligen kul med en dejt till, helst en där vi inte träffas 4 eller 7 på morgonen så man är dyngtrött redan när dejten börjar. S som i SMS

6 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Jag har ett latinamerikanskt fotbollslag som tränar utanför mitt hus. Det är trevligt.

Hoppas S hör av sig snart. S som i hoppaS baklängeS.

Ponte sa...

Oh la la, ett latinofotbollslag, inte illa. Antar att är Sebbe som sitter och kollar, du är väl inte intresserad av vältränade halvnakna kroppar eller?

Anonym sa...

Vet du! Jag tycker att du ska höra av dej till honom om du vill det. Tänk på att han sitter säkert och är supernervös!

Ponte sa...

hmmm, han har inte svarat på de sista 2 (från fredag och lördag), ska jag skicka ett idag igen eller verkar jag hopplöst tjatig då?

Kim da Costa sa...

Ponte - Jag gillar män i shorts. :P

Du ska inte skicka något idag. Då blir du lika tjatig som "Socialsekreteraren". Men det är fult av honom att inte ha svarat.

Ponte sa...

Kim darling - Vem gillar inte det...

Tack för tipset, då väntar jag ut honom ett par dagar och försöker fixa nått i dejtväg till helgen om han är sugen