tisdag 22 maj 2007

Dejt igen?

De sista dagarna har jag nog haft typ 5 inkommande samtal på min mobil och önskat att det var S alla gånger. Nyss ringde det men den här gången tänkte jag, inte en chans, men det var han, YES. Och han ville ha en dejt imorgon på dagen, men jag kan inte ta ledigt med 1 timmas varsel och speciellt inte imorgon, för dagen är rätt uppbokad. Skit också!

Nåja jag tror jag ska göra ett dejtingförsök i Köpenhamn på fredag med snuttisen S. Nu är allt lovely igen, S som i lovely!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, super! Det här kommer bli så himla bra. Känner det på mej.

Ponte sa...

Tack Tennis darling, jag litar på din intuition som framtida genusvetare!

Anonym sa...

Lider med dig!..

Kim da Costa sa...

B
R
A
V
O
!

Ponte sa...

Pierre - "Att leva är att lida, men att lida är att växa" (Moondog)

Kim - Inte lätt med timing när en jobbar natt och helg och den andre jobbar vardag

Kim da Costa sa...

Ponte - Jag vet. När jag jobbade natt i min ungdom dog alla mina relationer. Det var bedrövligt. Nu är jag en stolt morgonarbetare (om än trött).

Ponte sa...

Kim darling, man får jobba på det så kanske det funkar...