måndag 7 maj 2007

Skräp i tidningen

Aftonbladet kör med seriösa nyheter idag, vid lunch var detta de 8 översta.

AIK-stjärna mitt i kravaller
Jo han befann sig på stadionområdet

Paris Hiltons död blir skulptur
Stoppa pressarna vilket scoop

Bli kär i sommar
Jaha, kan man ställa upp på

It-miljardär mejades ner - kämpade för sitt liv på sjukhus i London
Det hände förra året och så illa var det väl inte eller?

Diaz och Justins första kyss
De har säkert mer än bara kyssts, men då var kamerorna inte på plats

7 sätt till platt mage
Oj, snacka om nyhetstorka

18000 nakna människor på ett torg
Och...

”Jag ångrar mina bröst varje dag” ”BB”-Jessica om problemen efter operationen.
Oh vad intressant, vem e människan?

Kvällstidningar är sämre än hänt i veckan, för den kommer inte lika ofta...

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAH! ”Jag ångrar mina bröst varje dag” ”BB”-Jessica om problemen efter operationen.
den va ju helt klart mest seriös! =9