fredag 25 maj 2007

Pingsten

Så är det snart pingst och jag har turen att jobba i ett internationellt företag så jag har ledigt på måndag minsann, fast får arbeta den 6:e juni istället. Det var frivilligt och alla valde att jobba på nationaldagen, intressant.

Ikväll bär det av till Köpenhamn igen, ska träffa stackars H (som har brutit armen och idag fått den omgipsad för det blev inte bra första gången) och börja på favvisstartstället. Efter det ska vi till ett nytt ställe, en gay lounge bar som öppnade igår, och sedan får vi se hur länge H håller ut.

S jobbar till 2-tiden inatt, men han hämtar upp mig på nått lämpligt ställe så vi kan hångla på hans madrass halva natten, mysigt ska det bli. S är bara lovely... Fast han var lite sådär när jag ringde idag, jag tror att jag väckte honom, så han är ursäktad. S som i snuttis...

Och glöm inte att gratta mammorna på söndag när det är mors dag!

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Hoppas din helg blir alldeles lovely!

Ponte sa...

Tack det hoppas jag att din också blir hunken Kim