lördag 19 maj 2007

Utgång igen

Nu blir det snart en tidig utgång och jag tippar på en tidig hemgång också, men ingen holmgång hoppas jag... Kompisarna R och G ska iallafall med och möjligen dyker det upp fler, vad vet man. Det ska bli trevligt med öldrickning här hemma, det var ett par veckor sedan sist.

Kom just på att jag ju missat hela Unions Cup (homo rugby turnering) i Köpenhamn, nåja det var nog ingen jätteförlust kanske. De hade registrering i torsdags på en bar i CPH, det var knappt en människa någon annanstans, men knökafullt där redan tidigt på kvällen. Alla homser skulle spana på rugbyspelare...

Ha nu en trevlig kväll och ragga lugnt men glöm inte att njuta av kvällen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu när du snart i princip är bortgift kan vi väl på veta ditt qx nick!?.. haha!

Kim da Costa sa...

Hoppas du får allt du önskar. Och jag säger som Tennis här ovan.
:)

Ponte sa...

Darlings - det kommer ni få veta, jag lovar. Jag har en plan för att komma ut som bloggare, vänta ni bara...