tisdag 1 maj 2007

Inför ESC nummer 3

Nu har jag kikat igenom det tredje inför-programmet och det var en hög kassa sånger igen, men också någon rätt bra. Jag håller med Fred, Andorra kan skrälla... Jag var ingen Blink 182 fan, men jag gillar faktiskt den andorranska sången. Dessutom gillade jag den turkiska och om jag inte är helt ute och cyklar så har Turkiet bara sjungit på engelska en gång tidigare och då blev det vinst, så vad vet man...

Men jag vaknade imorse nynnandes på den vitryska sången om magic, trots att jag bara hört den 2 gånger. Nu ska det bli intressant och se vad de 4 stora automatiskt direktkvalificerade länderna (FR, UK, ES, DE) har skickat för skräp, de brukar ju överraska med placeringar under tjugonde plats...

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Jag har gillat alla låtar Andorra skickat utom den senaste. Tål inte sådan musik.
Bögig som jag är nynnar jag glatt med i UK-låten. Dock ej ESP-diton.
Tysken är min favvohunk. Han kan SKRÄLLA (uttjatat ord). FR är lite charmiga.

Anonym sa...

Åh. Ljuva Vitryssland =) Dom är så bra.

Ponte sa...

Kim - Då får jag vänta till fredag för att se tysk-hunken... Om du tycker han är en hunk så litar jag på det darling

Tennis - Lovely, inte sant...