måndag 21 maj 2007

Gruppsex inatt

När jag fick se alla nakna kroppar i rummet, blev jag lite fundersam men något sa mig att man kanske inte får chansen igen. Det var ett tiotal män alla rätt unga, en del tränade, en del smala en del lite runda men alla hade det gemensamt att de, förutom att vara nakna, såg rätt bra ut. Kände deras händer över min kropp när de slet av mig kläderna, kände någons tunga i min mun, kände någon slicka min rygg, kyssa min navel och fortsätta centimeter för centimeter nedåt.

Jag tror de just satt igång när jag stövlade in, jag hade ju inte riktigt planerat att delta i gruppsex sådär, jag var på väg ut en runda på stan när jag såg en öppen dörr i trappuppgången och hörde konstiga ljud därifrån. Dörren ledde direkt in i ett kontor med madrasser på golven och nakna män överallt. Ponte var inte svårflörtad utan deltog friskt i det hela. Det märkligaste i allt det här var en hög med använda kondomer och kondomomslag, en hög som växte lavinartat.

Så efter en stunds deltagande började det bli trångt av kondomhögen, så jag gav upp på det hela med glömde mina byxor och så fick jag cykla hela den långa vägen från andra sidan stan och hem utan byxor, trots att jag inte ens äger en cykel. Sedan vaknade jag och undrade hur i helvete jag kan drömma så flippade drömmar på nätterna... Sådant drömmer jag inte när jag sover med S, tätt omslingrad.

4 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Han måste höra av sig snart så du slipper dessa mardrömmar!

Ponte sa...

Första sekunden funderade jag på om det hänt på riktigt eller inte, men jag tror "inte"...

Anonym sa...

Åh herregud.. halvvägs tänkte bah.. är detta på riktigT!?!??! Alldeles för mycket för mitt lilla oskyldiga hjärta ; )

Ponte sa...

Tennis, du får hålla dig ifrån sådana mardrömmar, nja eller önskedrömmar om man ser det så, du får knappt gå på barnförbjuden film ju...