fredag 30 november 2007

Inget blod i spritomloppet

Gårdagskvällen blev sådär, det blev en rejäl fight mellan kompis R och hennes pojkväns kompis om vem som var mest center of attention. Turligt nog skulle den andre gå vidare, så R fick själv stå i rampljuset.

När sådant händer blir jag helt tyst för jag måste skrika för att överhuvudtaget någon ska notera mig, så jag återgår till att bli den grå skuggan, den grå tysta musen.

Efter en mindre runda på stan så blev det hemgång, så det var inte jätteblodigt iallfall men man var rejält hungrig imorse efter att ätit en macka till middag och sedan druckit 5 öl på det...

Nu skulle jag bli jätteglad om jag fick några mail till adressen som står i högerspalten, mail med frågor och synpunkter tas tacksamt emot. Så om det är nått ni undrar över och som jag känner för att svara på så kommer det att publiceras inom kort...

Ska nu strax hem, byta om och träffa två exkollegor för middag och öl igen, och sedan blir det till att gå hem och sova så man är pigg inför danmarksresan imorgon, måste ge mig hemifrån halv 10 så jag är långt ute på landet i Danmark till kl 13.

Ha nu en trevlig helg och krama varandra i protest mot nazitöntarna som ska ut och slåss ikväll och kör säkert, det är World Aids Day imorgon, det finns nu också självlysande kådisar så man hittar bra även i ett darkroom...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att Ponte ska stå i centrum lite oftare. Nästan jämt faktiskt.

Ponte sa...

Nejdå, man ska vara tyst och inte synas...