måndag 12 november 2007

Vägen till orgien

Då ska vi se, Ponte åkte till Köpenhamn i lördags och började på ett ställe där medelåldern kvällen till ära var som på vilket sjukhem som helst. Så efter en öl blev det att gå vidare, men nästa ställe var tråkigt för ingen ville snacka och sedan hamnade jag på stället med den snygga bartenderna. Dessvärre klev han av sitt pass när jag kom, det var då lite tråkigt...

Efter en stunds snackande med några av stammisarna dök Färgaren upp, så han kom och satte sig hos mig. Han är verkligen vacker, den etniska blandning är märklig, men det blir liksom riktigt bra. Dessutom är han ju jätteflörtig med allt och alla och Köpenhamns värsta slampa, vi andra framstår som munkar i jämförelse...

Så vi snackade en stund och gosade lite, den nya bartendern varnade mig för Färgaren när han var på herrarnas, men jag tyckte mig ha kontroll på situationen. Sedan traskade vi vidare och inväntade där Vikingen, och så gick vi alla tre vidare. Det kändes märkligt och lite obekvämt att hålla hand med någon annan samtidigt som Vikingen gick före med sin cykel och jag tippar att det nog kändes märkligt för honom också.

Efter en stund dök de båda killarna från sexnovellen om löjrom och de ville ha med Färgaren, Vikingen och mig till orgie eller nått. Var går gränsen mellan x-kant, gruppsex och orgie? Färgaren var mycket pigg på det och snäll som man är så...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så vaddå???????????????????????????

Ponte sa...

Jag glömde visst att skriva klart där, rackarns...