onsdag 7 november 2007

Tygbitar från andra sidan jorden

Efter allt vackert och modigt jag bloggat om idag så blev det nu lite nätshopping. 2 par herrunderbyxor är nu beställda från Australien. Den här och den här. Dessvärre följer halvnakenmodellerna inte med, men man kan inte få allt...

Mina första aussiBum köpte jag på qx.se, men sedan såg jag en profilbild på nått forum där en kille hade ett par med "Property of Australia" på. De ville jag ha, de fanns inte på qx.se och tillslut blev det så att jag beställde direkt från Australien. Sedan dess har det blivit 3 par som jag gillar skarpt. På QX kostar en liknande model 219 kr, de jag nu beställde kostar 270 för 2 par inkl frakt från Australien...

Fler favvoherrunderbyxor, jippi!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din tajta stuss passar i aussibum.
Jag har just, efter badet, tagit på mig mina fulherrunderbyxor. De är enormt gamla, sladdriga och resåren syns tydligt.

Ponte sa...

Oj, det låter sexigt!!

Anonym sa...

Skitsnygga!
Kan man få se en bild sen, hur dem ser ut på...;o)
/Ante

Ponte sa...

Oj :) Nja kanske, vi får se...