tisdag 13 november 2007

En dålig dag

I mitt österländska horoskop står det "Ny dag, nya bekymmer" det låter ju uppmuntrande om något... Jag vet inte riktigt vad jag ska få på halsen idag, men jag hoppas att det inte är nått tungt för jag har så ont i ryggen att jag har svårt att sitta och svårt att stå.

Nej jag får traska till djursjukhuset och begära avlivning tror jag eller så kanske en rejäl fylla hjälper. Jag har ju en flarra Hallands Fläder därhemma, ljummen, men iallafall så den kan man nog få en systemomstart med...

Igårmorse vaknade jag med lite ryggont, och jag hoppades att det skulle gå över till idag men det gjorde det då banne mig inte, så om någon har en mirakelkur så skulle det verkligen uppskattas om ni delade med er av den. Någon som vet om sex är bra för att skaka ryggen tillrätta?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Testa en knullgunga! Det funkar nog ; )

Ponte sa...

Du köpte ingen i Tyskland? Har hört att tyskarna är helt vilda med sånt...