tisdag 27 november 2007

Lesbiska kyssar

Glömde en sak om fredagen, det var en jättetrevlig man jag snackade med lääääänge i baren och jag glömde hans namn hela tiden. Men nu kommer jag ihåg hans namn och hans smeknamn, men jag har inget minne alls av hur han såg ut, men jag tror att det inte var nått av intresse för det hade jag nog kommit på tror jag...

På lördagen skulle kompis H på inköpsrunda med en nästan blind vän, så efter att jag fått knappa 6 timmars sömn (full), så drack vi kaffe och han åkte till kompisen. Själv satt jag i soffan och kollade på herrarnas 15 km (längdåkning) och efter det gjorde jag mig iordning och gav mig iväg för H's ex skulle dyka upp och jag orkar inte med den idioten och jag förstår inte H's argumentation att det är bättre att exet är där än att han ska tvingas vara ensam...

Så det blev en shoppingrunda för att fördriva lite tid och sedan blev det bar. När jag kom dit satt det 1 kund, så jag var nummer 2. Favvobartendern jobbade ju och vi hade riktigt trevligt i baren med honom och när några till ramlade in så fick vi ju mer och mer snacka själva. Killen var ju jättetrevlig, men alltför inbunden på nått vis och trots att jag gillar inte alltför magra killar så håller jag mig gärna borta från 100 kilos-män iallafall 100 kilo och i min längd (läs 175-180 cm).

När jag tillslut ledsnat lite på honom så traskade jag till en annan bar och där träffade jag några bekantingar vilket ju var mycket trevlig och efter en stund så blev det några shot (usch) och många skratt och diskussionerna var låga, mycket låga... Om det inte var piskor och gummimasker var det jättedildos, hamstersex och whiskybadning av organet. Men kul blev det...

Men efter ett par timmar återvände jag till den tidigare baren, via McDonalds där det blev en chicken salsa för då var Ponte plötsligt tokhungrig... H hörde av sig och mådde dåligt och skulle stanna hemma, strax efter det tog batteriet i min mobil slut. Jag förstår inte, men ett vanligt dygn hemma spenderar jag 12% av batteriet, i Danmark går det minst 25% trots att jag inte snackar och inte skickar fler SMS.

Hur som helst så träffade jag killen från tidigare på kvällen igen och när han gick hem någon som var imponerad över Sverige, eller iallafall svenska bilar... Och efter en stunds snack dök några av bekantingarna från den tidigare baren upp och vi träffade 2 lesbiska som var på dejt och jättetrevliga. Den ena, som var riktigt på, kom fram och viskade till mig om jag tyckte att hon skulle kyssa den andra för hon ville jättegärna, men den andra verkade inte alls så intresserad. Med min något begränsade kunskap om lesbiska så tyckte jag att hon skulle passa på, men hon vågade inte.

Men så när jag pratade med den andra lesbiska tjejen så tyckte jag att hon skulle ta med den första upp och dansa på det ickeexisterande dansgolvet, det gjorde hon och efter det kom allt av sig själv. Fick senare veta att de stannat i sängen hela nästa dag...

Vid den tiden var jag helt ointresserad av män och inte blev det bättre när Färgaren dök upp och meddelade att han var desperat, "jag har inte fått sex på mer än 3 veckor, ja det lilla vi lyckades med räknar jag inte ens". Tack det var ju bra för min dåliga självkänsla, BLÄ för det... Men de båda lesbiska och han med Volvon och jag vi traskade på nattklubb när baren stängde och Ponte var hemma i säng efter 8 på söndagsmorgonen... Det var ännu en helg i Köpenhamn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ponte min darling.
Jag har inte råknullat på två fucking (or not) år.
HELP ME, PLEASE!

För övrigt är jag rädd för lesbianer. Jag försökte vara rar mot dem men vad hade jag för det? Ingenting.

Ponte sa...

Nejdå, de (få) lesbianer jag träffat har varit jättetrevliga.

Vi får göra nått åt de två åren, du är alltför pryd darling, men i London kommer du minsann att hitta nått hunkigt var så säker!