fredag 16 november 2007

mail mail och mail

Sista veckorna har jag börjat få en massa spam på min jobbmail, de handlar nästan uteslutande om fina små piller som gör att man blir uthålligare i sängen och får större di'ck, schlong eller boner (som de så diskret skriver).

Men snälla människor, med min prestationsångest och dåliga självkänsla jag kan hålla igång i timmar tills jag får kramp i ben- och magmuskler.

Storleken passar mig, och jag känner inget större behov av att inte kunna stänga byxorna för att grejen liksom är i vägen.

Dessutom skulle jag aldrig sätta i mig nått som påverkar den delen av min kropp och de systemen om jag inte vore sjuk och så illa tvungen. Man ska inte riskera att göra sin bästa kompis illa, så är det bara och han är ju en god vän, även om han vissa dagar kan vara påfrestande och behöver lite kel så inte systemet rostar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Schlong är bästa ordet. :)
Sno*p är det fulste. Usch.

Vi vårdar den ömt. Både den egna och andras (ibland lite härligt hårdhänt).

Ponte sa...

Oh ja, andra kan behöva lite hjälp att vårda den ibland...