tisdag 6 november 2007

Hetsätning, läder och riktigt trasiga slitna jeans

När vi skulle i säng konstaterade Vikingen att han var full och trött och att han ville ha vild ohämmad sex nästa morgon, vilket jag såg fram emot, men det blev det inget av med för när vi vaknade hade vi båda två rätt fin huvudvärk...

Efter en mumsig frulle, så var det bara till att göra sig i ordning och sticka ner på stan igen. Vi hade lämnat kompis H kvällen innan när vi gick hem, och han hade föreslagit att vi skulle träffas, men han var jättebakis på lördagen som vanligt, så Vikingen och jag vi gjorde själva byen osäker.

Så vi tänkte börja med att käka, Vikingen hade varit på någon kinabuffé som han gillat, så vi testade det. Det var ju hur gott som helst och när jag sedan var mätt passade jag på att ta mer anka... Magsäcken var så fylld att det gjorde ont, och att gå i trappor var då ingen hit. Det tog 2 timmar innan det sjunkit undan så man obehindrat kunde ägna sig åt öldrickande igen, jobbigt.

Under tiden såg vi en hångelrobot som riktigt full attackerade den ena efter den andra och började tungkyssas. Nu var den här killen i min ålder så det kändes lite bättre än de farbröder som vanligtvis brukar försöka sig på sådant. Medan han tungkysste och klängde på killen bredvid mig försökte han smeka mitt lår, det gick inte så bra och han tog stolen med sig när han överförfriskad ramlade i golvet. Imponerande...

Där i baren såg vi också mr Leather Denmark som i mitt tycke är en snygg man, men Vikingen tycker inte han är så snygg, han är inte så mycket för latinotypen... När vi senare kom vidare så hade min mat sjunkit undan lite, men Vikingen började bli onykter. I nästa bar jobbade den snygga bartendern och dagen till ära i vit skorta, svart slips, grå tröja/kofta variant och ett par riktigt trasiga slitna jeans. Mums...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Slitna jeans är det hetaste i mannaminne.

För övrigt blir du väl så där tokmätt av bara en liten ärta, så liten i maten som du är.

Ponte sa...

3 stora portioner kinamat, varav den sista efter att man redan var mätt, det satt som en fläskläpp minsann!