måndag 19 november 2007

Från tönt till hunk

Efter förra helgens sexkapader så kände jag att min redan dåliga självkänsla fick sig en smäll, men nu känns det bättre eftersom jag inte längre har en typ halv-pojkvän och dessutom efter att jag fått mitt nya legg och en av kollegorna bad att få se både det nya och det gamla, och utbrast spontant "vilken skillnad, från tönt till hunk på 10 år".

Efter uttalandet försökte hon att skyla över det första att tönt var inte riktigt vad hon menade utan snarare nått annat mindre tydligt fast det ju var en klar förbättring men det var kanske inte så illa heller tidigare men det var svårt att riktigt betygsätta förändringen för allt har ju liksom sin charm.

Lite horoskop från Metro:
Draken: Du kommer att träffa en god partner
Fiskarna: Följ en speciell ingivelse. Chansen finns att den blir en inkörsport till något intressant.

Betyder det att jag inte ska åka direkt hem efter jobbet och inte lämna lägenheten förrän imorgon?

3 kommentarer:

Rexxie sa...

Är du fisk?

Anonym sa...

Från sötnos till sexgud, skulle jag säga.

Mitt horo sa att jag skulle få en "rolig date". Men nehej då.

:(

Ponte sa...

Rex - Oh ja, fisk och drake, två tecken som båda fått lite av alla de andra för att det inte fanns några unika egenskaper kvar...

Kim - Det kliar i fingrarna att skriva "kramiz" men men. Sexgud vet jag väl inte, jag kan ju inte mäta mig med dig!