fredag 23 november 2007

Ring klocka Ring

Idag var det motigt minsann, klockan släpar sig fram och jag vill bara ge mig hem, men det är 3 timmar kvar, blä! Så oengagerad som jag är idag var det länge sedan jag var och trött dessutom, hur ska jag klara av att underhålla kompis H fram till kl 5 inatt är frågan.

För ikväll blir det äntligen en Köpenhamnsrunda igen, kompis H hänger med och kompis R vill att jag ska stanna hemma och gå ut med henne, men det får vi ta en annan dag, har abstinensbesvär, behöver en man i helgen, vilket betyder är man lätt desperat kommer man inte att finna nått, men men...

Jag såg något intressant som händer imorgon, vi får väl se om jag hoppar på det, kompis H kan jag tänka mig kommer att vara sängliggande imorgon som vanligt dagen efter, så då kan jag ju själv ta en liten busrunda. Någon mer som ska ut och ragga män i helgen?

Inga kommentarer: