torsdag 15 november 2007

Pryd med dåligt självförtroende

Efter att ha sovit halvt omslingrade i många timmar, så blev det kaffe och mys is soffan framför TV:n hela eftermiddagen. Många killar är inte så mycket för gos, mys, hångel och tafsande har jag märkt, men personligen är jag ytterst glad för sånt, och speciellt när man har en man med en mjuk, len kropp som tafsobjekt, lovely...

När jag hamnar i säng med någon och det ska bli sex så måste jag känna att vi är på typ samma nivå eller att jag har initiativet eller kontrollen på vad som händer, då fungerar det hela jättebra, men om jag inte har det, så blir det inte alls bra. I fallet med Färgaren, så hade ju han haft halva Köpenhamn i säng, medan jag varit betydligt prydare, så kombinationen att bara följa med utan att kunna styra och HIV-fobin blev katastrof, så jag fick anmärkningen att jag nog borde träna lite mer både i sängen och på självförtroendet, för det var inget vidare. Tack, det var ju bra för självförtroendet...

Så efter en mysdag i soffan började det att skymma, så jag begav mig mit tuben, det var minusgrader och hade både haglat, snöat och regnat under eftermiddagen, men trottoarerna var rejält saltade så jag var orolig för frätskador på skorna.

Men helt plötsligt var där en rejäl isfläck som jag inte såg. Jag lyckades parera, så jag stod inte på huvudet iallafall utan det blev typ en dubbel Mollbergare i pikstil på trottoaren utanför tunnelbanestationen. Mer än "det var nära ögat" blev det inte då, men ryggskott hela veckan belv det senare och jag misstänker att halkningen hade med det att göra...

Eftersom jag var hungrig stannade jag till inne i stan och är man ett par kvarter från närmaste bar så hamnade man ju där efter att ha fått nått i magen och efter en hygglig söndagskväll så blev det hemgång, allt för sent som vanligt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade plockat upp dig från marken och burit dig till en restaurang där jag matat dig i flera timmar.

Ponte sa...

Oj, vad hade du matat mig med??