fredag 30 november 2007

Kvällens raggningsreplik

Igår hängde jag i en bar (den historien kommer senare) och bakom mig stod 3 kvinnor i min ålder, dvs runt 30, och snackade. Plötsligt kommer en rätt snygg kille fram till dem och säger:

"Oh här luktar det bröst ... hmmm ... mjölk".

Jag trodde killen skulle få en stor fet smäll, men han fick 3 arga blickar istället. Och jag hade ytterst svårt att hålla mig för skratt, men lyckades efter lite kamp... Jag vet inte om han kände dem, men repliken fungerade inte. Så till alla heteromän som sitter och dreglar över min blogg (as if), testa inte den :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Män är djur. Tycker inte du det?"

Ponte sa...

Den fungerar kanske som raggningsfras, men personligen ser jag män som sexobjekt...

Anonym sa...

Oh här liktar det k*k....hmmm....ost

Gud vilka patetiska människor det finns...

Ponte sa...

Öh ja, men kul var det...