måndag 19 november 2007

Gör om mig

I helgen såg jag mitt första Fab 5 avsnitt någonsin, Pierre har också bloggat om det by the way. Hursomhelst måste jag säga att Go Kvälls tant-gör-om-mig är betydligt bättre för där tar man en alldaglig tant och fräsar till henne lite.

I Fab 5 tog man en cool långhårig och skäggig medeltidsnörd runt 30 (en revisor faktiskt) som hade en egen stil, man klippte och rakade honom, klädde honom i skjortor och chinos så han såg ut som vilken 30-årig amerikansk medelklasslyngel som helst. Det var verkligen synd... Men lägenheten blev fin iallafall komplett med en rustning och medeltidsköksgrupp. Han blev totalt tillmesad, värdelöst!

Dessutom tyckte jag att programmet var allt för flamsigt, det blev liksom ingen helhet i det, så jag tippar på att det nog inte blir så många fler tittningar på Fab 5, och de kommer inte att påverka min stil, jag vägrar!

Och när vi är inne på stil, så skulle jag ha hittat ett nytt jobb i Danmark och flyttat dit och inrett en ny lägenhet eftersom jag fortfarande efter 6,5 år ser min nuvarande lägenhet som ett temporärt boende...

2 kommentarer:

Rexxie sa...

Jag kollade ett tag men tröttnade efter ett tag. Snuttifierad prylplacering som känns gammalt...

Ponte sa...

Nja, det gör mig inget, bara insikten att man liksom fick ett slutresultat som var sämre än ursprunget...