onsdag 14 november 2007

En orgie som kom av sig

Efter att vi bjudits in så tyckte Vikingen att han var trött och skulle inte med, jag däremot bestämde mig för att testa en fyrkant, jag kände ju alla så på det sättet kändes det ju rätt så bra. Jag frågade Vikingen flera gånger om han tyckte att det var OK att jag gjorde det och det tyckte han. Han var kanske inte jätteentusiastisk, men verkade inte ha nått problem med det.

Så vi gjorde oss redo för att ge oss iväg, men då började de två andra att inbjuda hela baren till grupporgie hemma hos dem och då började jag känna mig lite tveksam till det hela måste jag säga. Men som tur var så kände Färgaren det också, men hans problem var inte om det skulle bli 12 män i säng, utan problemet var att en av killarna som ställde upp var någon han inte gillade. Så vi traskade, Vikingen till sin cykel och Färgaren och jag vi traskade till Rådhusplatsen för att hitta en taxi.

Att hitta en taxi brukar vara ett totalt elände, men det finns ju 2 sidor av kön så man kan ju lite fint smita in längst fram vilket fungerade utmärkt. -Den manövern har jag gjort hundratals gånger, berättade Färgaren. Taxichaffisen bara skrattade...

Så vi kom hem till honom och hamnade i säng efter en liten stund. Han har så fantastiskt mjuk hud, man kan liksom inte sluta att ta på hans kropp. Men jag lärde mig något, jag har fortfarande HIV-fobi, så det blev inte mycket av med nått i sängen kan man lugnt säga...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Been there done that.
Man ska vara rädd om sig.

Ponte sa...

Det ska man onekligen, tur man har HIV-fobi...