torsdag 1 november 2007

Betalningsproblem

Sista tiden har jag hamnat i ett betalningsproblem. För ett år sedan sisådär så signade jag upp mig på autogiro hos Telenor (som jag har som mobilleverantör) och de sista 2 månaderna har jag inte fått någon e-faktura och ingen pappersfaktura heller. Det betyder ju att jag måste ringa dem och sitta i telefonkö för att få betala, det är bara för tröttsamt.

Dessutom har jag de sista månaderna inte fått någon hyresavi, jag vet inte om fastighetsägaren vill bli av med mig eller nått, så jag har använt juli månads avi för 5 gången nu. Jag förstår inte någon av problemen egentligen, men jag får ringa och riva i hos båda antar jag, men med det lilla riv det är i mig så vet jag inte om det direkt kommer att hjälpa.

Sånt är bara jobbigt, varför kan inte tillvaron vara enkel och jag som hatar att snacka med kundtjänster, blä för sånt!

Inga kommentarer: