lördag 17 november 2007

Hemmahelg

Det är skönt att ha en hemmahelg för en gångs skull, Köpenhamn lockar, men har man ont i ryggen och svårt att sitta längre en 30-45 min innan man måste upp och röra sig så är det ingen hit att hänga i barer med stolar utan ryggstöd.

Men jag har laddat upp med 2 filmer, öl och vin, och chips, så jag klarar mig nog tror jag. Dessutom har jag lagat mat hela natten och nu är det dags att göra sig iordning för en runda på stan med frukost. Det kanske blir kladdkaka med vispgrädde, mums...

Vintern är över för den här gången, nu är det 7 grader varmt och dimma, men inget regn iallafall, så man slipper bli blöt hoppas jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har så mysigt. :)

Och vad då "sitta"?
Du brukar ju inte vara sen med att ligga. Sked alltså.

Nåväl. Hoppas din helg varit fin och att våren känns bra.

Ponte sa...

Här fanns det då inga att skeda med, men det var rätt så mysigt iallafall...