tisdag 20 november 2007

Om bakdelar

Bakdelar, rövar, häckar eller rumpor tycker jag personligen är intressant att titta lite närmare på, eller iallafall ha lite funderingar över.

En av de få slutsatser jag kan dra när det gäller bakdelar är att man inte kan avgöra nått förrän man sett den naken. En av de första män jag hängde med hem hade en fantastisk bakdel i ett par jeans, men när han tog av dem så vällde valkarna liksom ut åt olika håll, klart avtändande medan den brasilianska transvestiten inte hade nått med kläder på (alltså när han var klädd som man), men en jättefin fast liten sak när kläderna fallit.

M, som jag dejtade för ett år sedan, hade något så ovanligt som en läcker häck i jeans, i skinnbyxor och också naken, han måste vara undantaget som bekräftar regeln, för annars verkar det i min värld som fin bakdel med kläder på = inget vidare utan och tvärtom. Men det kanske är min smak, fyllig bakdel i byxor ser nog helt enkelt mycket bättre ut än fyllig bakdel naken och vise versa, in my world that is...

Men igår när jag satt online på boyfriend.dk så hade en kille varit inne på min profil, han hade 2 bilder, den ena på en ganska otränad överkropp (dock inte lika otränad som min men iallafall) och den andra på sin nakna rumpa (som på danska by the way heter numse), den var fiiiiiiin!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa gillar rövar och andra gillar kukar.
Jag är inte så mycket för baksidor.
Jag har tyvärr inte så mycket att erbjuda på den fronten heller.

Ponte sa...

Jodå, den känns nog bra i handen skulle jag tro...