onsdag 7 november 2007

En annan grabb

Tillfälligheterna gör att nästa del av helgens bravader passar in med det föregående inlägget.

När Vikingen och jag satte oss och spanade på bartendern, som i de jeansen tillochmed hade lite rumpa vilket jag aldrig sett på honom tidigare direkt, dök en kille upp och satte sig vid sidan av oss. Han hade varit inne på min boyfriend-profil tidigare i veckan och jag har sett honom i baren ett antal gånger tidigare, vanligtvis i olika hårfärger så vi kallar honom Färgaren.

Färgaren är halvlatino och halvt annan ickeskandinavisk etnicitet, växte delvis upp i Danmark men bodde också i ett mindre tolerant land. Och är man som Färgaren fint sminkad, har välplockade ögonbryn och rör sig som en kvinna så är det inte lätt.

Hursomhelst så efter några slampiga ungdomsår utan kondom fick han HIV och för att hjälpa andra ställde han upp i några intervjuer och berättade om det. Efter det blev han nerslagen med järnrör, kastad sten på, jagad osv. Efter ett år flydde han till Danmark och hamnade i knarkträsket. Men kom på att han inte ville ha det så, och har de senaste 5 åren slutat knarka, gått ner 25 kilo, jobbat, utbildat sig och skaffat en drömlägenhet. Inte illa...

Dessutom är killen charmig, snygg och rolig, han kan dansa magdans och han har en mycket fin kropp både med och utan kläder på (har jag sett på hans profilbilder). Om det är någon jag skulle unna att hitta den perfekte mannen så är det nog han tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han låter som en fin man, den där Färgaren.

Ponte sa...

Absolut...