tisdag 27 november 2007

Banjo

Imorse på SVT efter en diskussion om gasledningar hade man några minuter över före nyheterna och de fyllde man med ett litet reportage om Café Banjo (HBT-Café i Malmö) och tjejen som jobbar där som i morgon-TV kommer ut som drag, vi får också se när hon sminkar sig som kille.

Gud så läskigt med drag-kings, för plötsligt när man är lite glad i hatten så får man med en kille hem som visar sig ha muffla, vad förvånad man skulle bli...

Som helt oerfaren när det gäller homoställen i Sverige, så måste jag försöka ta mig till Café Banjo någon gång framöver, bara för att liksom ha varit där.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Såg också det. :)
Åh, tänk så mkt stiligare det är med drag queens.

Anonym sa...

Åh, jag är rädd för dragkings! Har en hel bok om dom, tar med den i jul så får du låna ; )

Ponte sa...

Kim - DQ är inte nått som riktigt falligt mig i smaken om man säger...

Tennis - Har du läst den?

Anonym sa...

Den var till skolan så jag har väl läst valda delar... men det finns bilder om man lixom vill komma till the good stuff direkt ; )

Ponte sa...

Lovely... Hmm man kanske skulle komma ut som drag-king, raka av sig skägget och måla dit ett nytt.