fredag 2 november 2007

Trött och sjuk

Jag vet inte om jag kanske drabbats av sömnsjuka, känner mig så här på fredagen lätt zoombisk trots att jag snittat 8,5 timmars sömn per natt den här veckan, jag får kolla i Fass för att se symptomen på sömnsjuka och för att se vad som hjälper.

Och till det kommer en lättare förkylning som inte vill gå bort, den artar sig så att jag har rätt så ont i halsen när jag kliver upp på morgonen och sedan blir det bättre och bättre under dagen, men mer än så blir det liksom inte. Vet om det är livshotande?

Annars är Ponte på gott humor så här på fredagsmorgonen, men det lär väl snart gå över kan jag tro. 4 veckor till första advent by the way... Fast december är väl ingen vidare raggningsmånad, staken har man i fönstret och kulorna i granen.

Inga kommentarer: