fredag 4 januari 2008

Bra och dåligt 2007

Den roligaste händelsen
Måste ha varit Pride i Stockholm, när jag äntligen fick träffa Tennis, Kim, Honken, M, Rexxie och E5*, och dessutom en massa andra roliga människor. Och det blev roliga fester och en mysig natt och en massa annat spännande...

Den tråkigaste händelsen
Sådant brukar jag glömma, men den tråkigaste händelsen för mig privat var väl att bli rånad i Köpenhamn.

Då jag var gladast
På Pride i Stockholm

Då jag var räddast
Kvällen med Arne Jacobsen stolarna i samband med pingsten, jag har inte skrivit om händelsen, men när vi lämnat baren gick vi till en park där det sker lite av varje, den är lite mörk och när vi ensamma går in där hör vi cyklar komma i hög fart bakom oss, då hade Ponte hjärtat i halsgropen.

Då jag var mest ledsen
Kvällen då Vikingen på fyllan gjorde slut för första gången.

Då jag var mest besviken
Det var regnbågsparaden i Malmö. Jag hade hoppas på lite festlig stämning, men det var minst lika trist som hösten, danskarna och stockholmarna gör sånt så mycket bättre. Jag hade riktigt höga förväntningar, men det blev inget av det...

Årets blogginsats
Måste vara homoguiden till Köpenhamn

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var himla trevligt att träffa dig också. Och att äta pizza. :)

Har du bloggat om när du blev rånad? Berätta.

Ponte sa...

Det är bara att följa länkarna (de gröna) i texten... Pizzan var onekligen mumsig.

Anonym sa...

HAHA! Blonda jag såg inte att det fanns en länk just där. Ska genast läsa!

Ponte sa...

Det är onekligen inte lätt när man är ett blont sexobjekt...

eurofivestar sa...

Oh, just get a room you two! ;-)