onsdag 30 januari 2008

I soffan

Igår gjorde Ponte nått dumt igen, när jag kom hem igårkväll var jag jätte jätte trött och lade mig i soffan och sov en timma, när det sedan var sängdags kunde jag inte somna, så efter att ha vänt på mig i en timma så var det bara att kliva upp, sätta igång datorn och slösurfa och kedjeröka i en timma för det brukar hjälpa. Det gjorde det inte... Lyckades somna efter 2 någongång, blä.

Så idag är jag halvzombie, för jag behöver mycket sömn och ikväll kommer viljan att krypa ner i soffan att vara oerhörd! Jag vet inte riktigt hur jag ska klara av att motverka den viljan...

5 kommentarer:

eurofivestar sa...

Hitta nån att dela soffan med! ;-)

Anonym sa...

Men när man är så där trött bara MÅSTE man vila en stund.

Ponte sa...

Euro - Jag får försöka hitta någon som ställer upp...

Kim - försök nu inte att få med mig på dåligheter, jag ska hålla mig vaken hela kvällen!

Anonym sa...

Åh, såntdär är ju så himla jobbigt!!!! hata det!

Ponte sa...

Det gör jag!