onsdag 30 januari 2008

Glida på en räkmacka

Bara så ni vet så har jag lyckats hålla mig borta från soffan under mitt värsta sömntåg (det som kommer vid 18-tiden), så inatt kanske jag får sova gott hoppas jag. Och för att ytterliggare hindra suktandet efter en timmas sömn i soffan, så håller jag som bäst på att koka ägg för att laga en momsig räkmacka, det ska min själ bli gott!

Jag är då barnsligt förtjust i räkmacka och förutom den jag lagade i helgen så har jag inte ätit någon på ett halvår eller mer, så det är nog säsong för det nu kanske...

Om någon vill se fina pojkar, så finns det här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha!
Du satt och glodde på grabbar istället för att powernappa. Det är kanske det jag ska börja med.
Och ja, vid 18 kommer sömntåget även till min station.

(Han som särar så fint, där nere till vänster är en mumsbit.)

Ponte sa...

Visst är han...

Hasan sa...

Av någon anledning så trodde jag att jag skulle hamna på min egen sida när jag tryckte på den länken. Hihi. Så går det när man är egocentrisk. :D Själv så gillade jag den blonda killen med kallingarna runt halsen. Han är verkligen inte ohet. ;) Hahaha.

Ponte sa...

Jag vågade inte länka till dig Hasan, det kunde ha varit för erotiskt för vissa läsare...