fredag 18 januari 2008

Barrunda

Nu har jag liksom kommit i otakt, men i lördags skulle jag ju ut på en liten barrunda med mina vänner här i Skåne. Vi var tre singlar ute och gick på ställen vi aldrig går till eftersom den mest posha av oss inte var med (hon har lite svårt att avstå från inneställen) och det blev megatrevligt. Men när de skulle till den förhatliga nattklubben (dit jag förövrigt inte varit en enda gång under 2007) så gick jag hem. Jag kan bara inte med det stället... Så att komma hem vid 1-snåret kändes helt rätt för en gångs skull.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den posha känns som en orimlig kamrat.

Ponte sa...

Nejdå, det är tack vare henne som jag överhuvudtaget haft nått direkt socialt liv efter flytten till Skåne... Men nu har vi kanske inte så mycket gemensamt längre, men men.

Anonym sa...

Oj.. hemma 1! Vad hälsosamt det måste kännas! =)

Ponte sa...

Ja visst, man var ju fortfarande typ nyvaken ju...