tisdag 22 januari 2008

Tungan hängde ner till knäna

Oj vilken kille jag såg igår. Redan när jag klev på bussen såg jag honom, så jag satte mig nära och när han skulle kliva av tyckte jag att jag kunde kliva av en hållplats för tidigt vad gör väl det... Mycket fin nederdel i ett par jeans, mixat ursprung, mellan 25 och 30, dessutom snygg. Kan det bli bättre?

Jag var ju på väg åt samma håll, vilket passade mig utmärkt, men det blev bara i ca 50 meter innan jag mötte en kompis där på trottoaren och blev hindrad i mitt totala stalkande, lika bra kanske...

Det var nämligen så att jag fastnade på jobbet en stund och kom med en helt annan buss än jag normalt gör, så jag tror jag ska ta den bussen också nästa måndag, min vecka började ju bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Du måste fota dessa män!
*toktajjar*

Hasan sa...

Ja jag håller med. Smygfota är kul. :D. Hihi.

Ponte sa...

Tajja ner Kim!!!!

Han skulle nog göra sig bra på foto, men på filmsnutt, oh la la