onsdag 30 januari 2008

Buspojken

Medan jag umgicks med favvofarbröderna i lördags så klädde 3 killar av sig och körde bar överkropp i baren och det var uppskattat, men jag tyckte att gästerna skulle slippa se min, så jag avstod...

När bekantingen gått så traskade jag vidare och träffade en trevlig indier och hans hete kompis. Kompisen var min typ om man säger, så Ponte hängde med honom några timmar, de andra gick hem en efter en och till slut när klockan blev halv 7 på söndagsmorgonen kändes det som läge för hemgång även för mig.

Den hete kompisen, Buspojken, hoppas jag verkligen att jag träffar igen, fin kroppsfärg, sexig och en sådan som man vet kan hitta på vad som helst och sånt gillar ju jag, tråkiga människor som man alltid vet var man har är inte riktigt min typ direkt, lite livat måste man ju ha... Dessutom är jag en person som anpassar mig till omgivningen, så tillsammans med tysta inbundna personer blir jag också tyst och inbunden, men med vilda personer kommer min vilda sida fram och det tycker ju jag är skoj.

Tidigare under kvällen hade det ju blivit en del barhoppande, dubbelbesök på tre olika barer och dessutom en nattklubb som avslutning. Ännu en lång och tung natt, men som vanligt rolig och trevlig även om det var lite klent med folk ute eftersom danskarna får lön imorgon och alla var rätt fattiga sista veckan före lön i januari. Stämningen var bra och mängden 14-isar var lägre iallafall, det är ju positivt för oss gamlingar.

Men jag kände att jag nog kunde ha fått sova över hos Buspojken, men jag var jättetrött och ganska onykter där på morgonkvisten, så jag försökte inte för visst hade det varit trevligt att sova med någon, men han hade nog mer avancerade planer tror jag...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du var nog söt där du stod lite onykter.
Och blusen hade du gott kunnat kasta av dig, tok!

Ponte sa...

Och visa den kopieringspappersfärgade klena bringan, herregud folk kunde ju få upp sin middag där i baren.

Anonym sa...

Det enda de skulle få upp är lemmarna.

Ponte sa...

Mer nakna lemmar i baren!