onsdag 9 januari 2008

Ett pojkvänstest

Ett pojkvänstest jag stulit från Pierre

1. Allt utanför Sthlm är...
A. Också Sverige
B. Bidragsnollor
C. En oas
Ponte: Bättre

2. NK är...
A. Mitt andra hem
B. Dyrt och snobbigt
C. De jag ser upp till handlar där
Ponte: Klart ointressant

3. Finland är…
A. Fullt av alkisar
B. Vårt grannland
C. Självmordsidioter som kan spela hockey
Ponte: Österut

4. Jag semestrar helst…
A. I Bohuslän
B. I Frankrike
C. I Skottland
Ponte: Tillsammans med latinos

5. Sex är...
A. skönt och man ska ha mycket av det.
B. avancerat med wet och piskor
C. något man ägnar sig åt på diverse videoklubbar
Ponte: Kul, uppfriskande och experimentvänligt

6. Alkohol dricker jag...
A. med måtta
B. varje dag
C. fredag och lördag
Ponte: Ibland lite mycket av, men sällan på vardagar

7. TV är...
A. Trist
B. Största underhållningen
C. Något jag har för att det ser snyggt ut
Ponte: Överskattat, bara blaj och reklam

8. Stockholms bästa gayklubb är…
A. Inte bygd ännu
B. Har jag ingen aning om. Jag går aldrig dit.
C. SLM
Ponte: inte öppnad och kommer aldrig att öppna heller.

9. Jag talar dessa språk:
A. Svenska och engelska
B. Svenska och tyska
C. Svenska och halvdant en massa andra språk.
Ponte: Räknas Jamska?

10. Spela in en porrfilm...
A. Skulle jag aldrig göra. Så löjligt
B. Mer än gärna. Jag vill ha exponering.
C. Är en kul fantasi men vem fan gör det på riktigt?!
Ponte: Knappast, men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

11. Att blogga...
A. Är ett sätt att uttrycka sig
B. Är en aktivitet för människor utan liv.
C. Jag vet inte vad en blogg är.
Ponte: Är kul och man får kontakt med underbara människor

12. Vänner som knullar runt…
A. Vill jag inte ha.
B. Är som vilka vänner som helst.
C. Är bra att knulla med
Ponte: Kan alltid ge lite tips

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju du som sitter inne med de allra bästa tipsen (ang. sista frågan)!

Ponte sa...

Oh nej, men man kanske kan lära sig...

Anonym sa...

Åjj Jamska!! Det talar jag nästan nu när jag varit här så mycket!

Ponte sa...

Du får träna hårt Tennis, Du och HP Burman...

Anonym sa...

Att hålla sig till det utvalda verkar inte va din grej *S* Är inte vitsen med a-c frågor att man ska få ut ett resultat? haha Iofs gillade jag dina svar bättre än de förvalda.

Ponte sa...

Nej, det var inte så många av alternativen som passade kändes det som...