fredag 11 januari 2008

Vad tycker ni?

Idag är Ponte trött och sugen på att gosa, hade bestämt mig för att stanna hemma och ta det lugnt, men imorse när jag vaknade kände jag inte för att stanna hemma, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.

Vad tycker ni läsare,
A. Stanna hemma hela helgen
B. Åka ikväll fredag så jag kan vila upp mig inför måndagen
C. Åka imorgon så jag kan vila upp mig ikväll.

För jag fick veta imorse att jag på måndag eftermiddag ska hålla en presentation för några potentiella konsulter, så jag måste vara i hyfsat skick då och pigg eftersom jag inte har tid att sätta ihop nått så jag kommer att få improvisera...

13 kommentarer:

Anonym sa...

Kim säger C.

Anonym sa...

D. Stanna hemma hela helgen, förbereda presentationen och vila. Vila får dig förmodligen att må bra och att komma förberedd till en presentation får dig att må ännu bättre. :)

Ponte sa...

Kim - Tack för din röst!

Camilla - Kan inte förbereda nått innan måndag morgon för då är chefen tillbaka...

eurofivestar sa...

D - Åka upp till Stockholm och träffa bloggande kompisar.

Anonym sa...

Hmmm då får jag väl ändra mitt D till ett C. Då kan du vila idag så du är fräsch imorgon och vila på söndag så du är fräsch på måndag. Ha en underbar helg!

Anonym sa...

Eller D förresten.
:D

Anonym sa...

Eller varför inte E...

E)Åka till Båstad å vila upp sig...;)

Ponte sa...

Euro och Kim - Tågresan skulle kosta över 2000, men tack för förslaget det hade varit trevligt...

Camilla - Nja, vi får se.

Båstad - Det är ju lite billigare, bra barer?

Anonym sa...

Kom ihåg att skurhinken (det trissta) ALLTID finns kvar.. det gör ju inte det roliga! ; )

Anonym sa...

Barer...? Hade nog tänkt mig ngt annat...;)

Barerna är relativt lätträknade så här års. Liksom folket...

Ponte sa...

Tennis - Nej det är lite så jag brukar tänka, men du sa det på ett bra sätt.

Båstad - Ah gå på nattklubb, det låter nått... Så Båstad på vintern är du, tennisveckans planeringsgrupp och handelsträdgården eller?

Anonym sa...

Nattklubbarna är rätt toma dem också.
Planeringsgrupperna, Japp! Både och...hur visste du det;)
Här planeras det för fullt.//

Ponte sa...

Så är det ute på landet...