lördag 5 januari 2008

Snorhalt

Har just varit ute en liten runda, det är nu -2,5 grader och regnar, jäklarns vad det var halkigt. Det var nämligen så att sist jag tvättade missade jag några t-shirtar, så redan igår hade jag ingen som var hel och ren utan fick ta en med hål på axeln. Jag känner inte för att åka till Köpenhamn ikväll med hål på axeln, så det blev en tur till klädbutiken, det var rejäl motvind både dit och tillbaka (hur det nu gick till)...

Så nu har man fått en pizza som uppvärning inför kvällen och om en stund ska jag göra mig iordning och halka iväg till Danmark, mina favvoskor är ju hopplöst halkiga, men det är då inget att göra nått åt. Ska träffa kompis H ikväll, vi får väl se hur det går för han har ställt in de senaste 2-3 gångerna.

Ha nu en trevlig kväll och krama varandra rejält!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas kvällen blev fin och att pizzan var god!
Här är det inte halt. Tyvärr blötsnö. :(

Ponte sa...

Blötsnö är bra...