torsdag 31 januari 2008

Blinddejt

Det blev till att synda med en semla idag minsann, den satt bra och förstärkte bilringarna på ett wunderbart sätt. Och storm är det på väg, så det är tur man står stadigt på vägen hem ikväll...

Har webbflirtat lite lätt med en fin kille sista tiden och idag plötsligt ville han ha en dejt så snart som möjligt och förväntade sig mer, jag är så dålig på att skriva om sånt så jag vet inte alls. Dessutom känner jag INTE för en blinddejt, alla sådana hittills har varit helt värdelösa. Några tips vad jag ska skriva för att hålla honom väck men samtidigt kanske träffa honom och fika någongång och se om det blir nått och till saken hör att han bor en rejäl bit härifrån...

Igår skrev jag en jobbansökan på danska, my very first, och jag har inte bett någon läsa igenom den för då verkar den genuin och de kan själva se att min danska inte är perfekt, men det var lite meningen med det, vi får väl se om en humoristisk ansökan på knagglig danska fungerar bra...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blinddates är ofta horribla, så håll dig undan. Ruggugglorna lurar i mossen.

Ponte sa...

Japp, ska ta det lite lugnt på den fronten tror jag...