tisdag 8 januari 2008

Dagens hot

Sooreh Hera gjorde en fotoutställning med muslimska bögar iförda Muhammed-mask, det var inte populärt. Nu är hon gömd på hemlig ort och museét vågade inte ha hennes fotoutställning kvar, så "Adam & Ewald seventh-day lovers" är nu nedplockad.

Historien finns här på danska och mer om utställningen finns här på holländska och engelska. Dessutom tycker jag personligen att den video som gjorts är rätt bra. Den finns på
www.dumpert.nl/mediabase/33434/98ff6c9b/allah_ho_gaybar.html
men jag vet inte om det ens är ok att länka till den, så den får ligga som text.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Akta dig så du inte åker dit.. referera till mig då... jag kan säkert låssas att jag är muslim och få dig friad från diverse straff som dom delar ut..

Anonym sa...

A K T A D I G !
Håll dig i skinnet.

Ponte sa...

Tennis - Jag ska nog akta mig j*vligt noga hobbymuslim där!

Kim - Jag ska hålla mig i skinnbyxorna...