måndag 7 januari 2008

En dansk

Det finns en dansk kille jag skrivit med en hel del under hösten (på boyfriend) och vi har planerat att vi ska träffas, men det har aldrig blivit nått av det. Så idag tänkte jag skriva till honom bara för att liksom höra hur det är, men han har deletat allt han har skickat till mig, antar att han tagit bort sin profil.

Nåja han verkar aldrig hitta på nått på helgerna men är alltid busy när jag föreslagit nått och när jag bett honom om en dag så har han aldrig lyckats prestera nått datum. Men han har fått mitt nummer en gång så...

Ännu en arbetsdag snart slut, och som vanligt bergochdalbana här, ingen kan bestämma sig utan man väntar till sista sekunden, typiskt!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han ringer snart.
Annars är han ju blåst.
Jag har också lite kontakt med en dansk...

Ponte sa...

oh en dansk, det vill vi höra lite mer om...

Anonym sa...

Nja... Han verkar svår...