onsdag 16 januari 2008

Rundan fortsätter

När farmor hade dyk upp så tyckte jag att det var dags att dra vidare, så jag återvände till den första baren och efter en stund kom den heta latinon och killen som tidigare somnat. Den heta latinon satt nästan bredvid mig så jag kunde snacka lite med honom, han verkade trevlig. Dessutom har jag sett nakenbilder på honom på nått community, så jag vet att han har en fin kropp. Dessvärre blev det bara lite snack och inget mer.

Han som somnat hade varit hem till någon polare och fått lite mat i magen och var pigg och halvnykter igen, men han satsade hårt på att inte förbli halvnykter... Min andra exfavvoexbartender dök också upp, så jag hade lite folk att snacka med och efter någon timma var det stängningsdags. Då drog Ponte vidare till nästa ställe och 10 min senare kom också exfavvobartendern dit (inte latinon, den andre), så vi fick en trevlig kväll med undantag för en mycket påträngande norsk psykolog som ville ha oss båda i säng, men fick se sig om efter någon annan...

Vi träffade trevliga människor (som man brukar göra i Köpenhamn) och roade oss i största allmänhet. Men så kom vi på att vi skulle gå vidare fast utan framgång för den baren hade stängt tidigare än vanligt, oklart varför. Så vi fick återvända dit vi kom från. Så vi beställde och då kom Ponte på en sak...

6 kommentarer:

Anonym sa...

norsk psykolog låter väl annars trevligt! =)

Ponte sa...

Usch nej...

Anonym sa...

1. Det är kul med smeknamnet "Farmor".
2. Hur var ballen då?
3. Vad kom du på...?

Ponte sa...

1. Det var någon killes farmor tydligen

2. Den såg fin ut, liksom resten av kroppen

3. Det kommer i nästa uppdatering

Hasan sa...

Som en riktig svensk så förstår jag inte danska. Och det är lite jobbigt ibland.

Ponte sa...

Du får åka över och träna! Med några gammeldansk i magen går det bättre...