tisdag 15 januari 2008

Chefstönt

Jag säger då det, dagen började med en uppläxning, chefens kompis hade velat handla en produkt som utgått ur sortimentet och när ordermottagaren undrade vad hon skulle göra så tyckte jag att det inte gick att sälja en produkt som inte längre finns på lager.

Chefen var upprörd när hon dök upp, hur kan vi neka kunder att handla och hur motiverade jag något sådant. -Ursäkta mig men har du glömt att den produkten utgick ur sortimentet efter DITT beslut och reades ut i höstas? Hon höll på att ta till standardsvaret och leka ovetande, men hon insåg att det nog inte skulle hålla utan fick fram ett "Jaha var det så det var". Ingen ursäkt eller nått...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Värdelöst. Verkligen värdo. Ponte vet bäst. Och hör sen.

Ponte sa...

Ibland iallafall, tur jag har dig på min sida darling!