fredag 11 januari 2008

Fortsatta funderingar

För att utveckla det hela lite.

A.
+ Det skulle vara bra för mig att stanna hemma och vila eftersom jag är rätt trött, dessutom skulle det vara billigt och jag har både strategispel att spela och 4 Queer as folk avsnitt att se.
- Jag känner att jag skulle behöva hitta på nått för jag har varit hemma och spelat strategispel varje kväll den här veckan, dessutom händer det alltid nått intressant i Köpenhamn.

B.
+ Att vara trött är inget hinder för att åka, jag har lika kul då, och jag har fram till måndag på mig att vila upp mig. Läderklubben har klubbkväll, och det är bara 3 st kvar innan de håller stängt hela februari.
- Fredagar brukar vara tråkigare än lördagar och score-potentialen är betydligt sämre.

C.
+ Favvo-bartendern jobbar (tror jag), favvo-farbröderna ska till Köpenhamn och dessutom brukar kompis H vara hemma bakis och jag känner inte för att träffa honom ikväll. Jag har dessutom möjligheten att åka redan på dagen så jag kan fixa en sak under öppettid som jag behöver fixa någongång. Och det är första deltävligen i Danska mello imorgon.
- Jag kommer vara jättetrött på måndag eftersom jag knappast kommer att vara hemma i min säng före 9 på söndagsmorgonen vilket sabbar 2 nätters sömn.

Jag återkommer i ärendet...

Inga kommentarer: