fredag 14 december 2007

Transporter

På söndagsmorgonen när jag lessnat på trängseln funderade jag på om jag skulle åka hem eller sova hos kompis H. Efter en stund bestämde jag mig för att sova hos H. Dagtid kör bussarna hem till honom minst var 10:e minut och på helgnätter var 15:e. Men det kör ingen alls mellan 04.30 och 06.00, så när jag kom till hållplatsen vid halv sex insåg jag att jag lika gärna kunde traska till en annan klubb och ta kvällens sista öl. Hade jag åkt hem hade jag varit hemma 07.15.

Där träffade jag killen med kaninöronen och hans 2 kompisar igen, mycket trevligt och sedan blev det busstur hem till H. När jag kom dit var dörren inte öppen som han lovat, jag bankade och bankade, och ringde och ringde på hans telefon och jag kunde höra ut i trappuppgången hur den ringde, men han märkte inget. Så efter 15 minuter gav jag upp och slängde in en läderklubbsbroschyr i brevinkastet, broschyren hittade i väskan...

Så det blev till att ta sig tillbaka till Köpenhamn och sedan ta tåget hem och Ponte var hemma 08.45 istället, bläääää. Och som hämnd för allt så hade jag ett gratis bögporrmagasin i väskan (det är reklam för olika filmer som finns att köpa i någon porrbutik) som jag satte i stället tillsammans med Kupé och Ud&Se. Det kändes helt rätt före 8 på morgonen, men jag hade lite dåligt samvete för det senare under dagen måste jag erkänna. Usch på mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅH!
Eviga drama!

Och bus-Ponte var i farten på tåget minsann. ;)

Ponte sa...

Livet är ett drama. Detta drama sponsras av:

Bastuklubben punkt S E

Boyfriend punkt D K

Tuborg punkt T U

Laderklubben punkt S E

Och Lidl, nej nu blev det FEEEEEEL H-vete också!!!!