torsdag 27 december 2007

Ännu en läcker latino

Usch vad jag hade svårt att hålla tungan inne när jag klev på bussen imorse och chauffören hälsade vänligt, någon så het har jag inte sett sedan igår på Arlanda. Way to go Skånetrafiken! Mer sånt så ska jag fortsätta köpa busskort.

Latinokillen från igår satt och såg ytterst ointresserad ut, antagligen för att han hade en stund att vänta och inrikesterminalen är tråkig. Men det hindrade mig inte från att råka på att passera där han satt typ 10 gånger innan det var dags för ombordstigning.

Dessutom är medpassagerare ett Djävulens påfund, haggan vid fönsterplatsen på den första sträckan igår ville byta plats med mig så hon kunde få en plats vid gången, jag spelade att jag inte förstod eftersom jag medvetet bokat den platsen.

På den andra sträckan var det en hagga som satt bredvid mig och som skulle ha uppmärksamhet från flygvärdinnorna hela tiden och tyckte dessutom att eftersom det fanns ett par tomma platser längre fram kunde ju jag förflyttas dit så hon fick bättre plats.

Klimakteriemissfoster borde få 20 piskrapp en gång i veckan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch för haggan. Ponte ska ha vad Ponte vill ha.

Anonym sa...

Hahaha usch! Klimakteriehaggor borde flyttas till en öde ö!

Ponte sa...

Kim - så rätt så...

Tennis - flytta dem allesamman till Hallands Väderö och utrusta dem med varsitt handeldvapen och extramagasin!!